mandag den 15. februar 2010

Snedronning

Overvejer at tage dette nye navn til mig. Føler mig kronisk isblå af kulde og frost.. (Nok brok om vejret. Foråret er forhåbentlig ikke alt for langt væk.)

I dag har jeg brugt tid på at snakke med 3.
Ringede med formålet, at opsige mit internetabonnement hos dem. Det lyder nemmere, end det egentlig var.

Først skulle jeg trykke mig frem til den kategori som passede bedst på mig. "Tryk 3 for at snakke med kundeservice" "Tryk 2 hvis du ønsker hjælp til din regning" "Tryk 1 hvis du er internetkunde". Efter ca 5 min, var jeg nået til kategorien: os-der-bare-gerne-vil-have-lov-til-at-opsige-vores-abonnement.

Efter 10 min med den samme sang på repeat, fik jeg en medarbejder i røret. Han ville ikke lade mig slippe 3, og forsøgte at overtale mig til at tegne et nyt abonnement. Men næh-nej, jeg har selv arbejdet på callcenter, og kender alle tricks'ene.

Så nu er jeg ikke længere 3kunde. Dejligt. TDC here I come.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv løs. Vi elsker ord.