søndag den 20. september 2009

Søndagscrush

Søndag er for nogle den værste dag i ugen. Men lige nu elsker jeg søndage. Mest på grund af Det Elektriske Barometer. Det får en i en helt speciel stemning. Bliver altid lidt sentimental. Og forelsket. I programmet, værtens stemme, lytterne, musikken, efteråret og verden. Jeg falder helt til ro efter en vild uge. Tænder stearinlys og hygger med selvfokælelse i form af fodbad, ansigtsmaske og gerne en kop te. Idag blev det lakridsrodste. Søndag er også dagen hvor jeg savner familien eller andre at dele dagen med. Som regel sover jeg længe og vågner op henad aften. Så står den på facebookchat/stalking og radio. Og det hele kulminerer med baromenteret. Kommer til at kigge på billeder af en fra mit hold og bliver helt forelsket. Lagde ikke videre mærke til ham i starten, men så sad vi ved siden af hinanden en dag og nu tør jeg næsten ikke kigge på ham. Får kriller i maven af ham. Håber snart vi skal i fredagsbar sammen og måske tilbringe en søndag sammen. Og høre Kashmirs elskelige godnatsang sammen.. Hør den selv her: http://www.youtube.com/watch?v=WKj84CO90CA

Og forsat rigtig god søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv løs. Vi elsker ord.